MissJane

Lofty & Decent
新浪微博/ParanoiacJane
微信公共平台/JaneBondzzZ(简邦德)

Find You (Acoustic) [Live In Los Angeles] [feat. Matthew Koma & Miriam Bryant] - Zedd

"Make them dance
Just like you
Cause you make me move
Yeah you always make me go

谁在舞蹈

像你一样

你总是让我情不自禁

你总是让我翩翩起舞


I'll run away with your footsteps
I'll build a city that dreams for two
And if you lose yourself
I will find you

我会跑着追着跟上你的脚步

我会建一座属于我们的城市

如果你弄丢自己

我会把你找回来"


旅行的时候,一直循环的歌曲。

我一直在找你,在找那座城市。

直到发现,有你的城市才让我留恋。


我会找到你。

守着一座城。


评论 ( 4 )
热度 ( 21 )

© MissJane | Powered by LOFTER